kdlhkdlh، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات زندگی نیما

بدون عنوان

1392/11/14 9:15
نویسنده : نیما
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خبر اول : روز  1شنبه 29دی تولد حضرت محمد بود ودر مدرسه جشنی برگزار بود اعلام کرده بودن که 

بدون کیف وکتاب به مدرسه برویم  ان روزتو مسابقه طناب زنی برنده شدم و5امتیاز بردم.

 

 روز تولد به خانه مامان محبوبه رفتیم وعرفان غرو ب امد وکلی با هم بازی کردیم  من باید جدول ضرب کامل یاد میگرفتم اخه قرار بوداقابپرس .

3شنبه ازمون املا دارم  از ده درس اولبود خیلی برایم سخت بودوبالاخره تمام درسهارو تمرین کردم .    

توی ان روز مسابقه فوتبال برگزار شد تیم ما یعنی ذوب  اهن با تیم ملوان مسابقه داشتیم  تیم ما با نتیجه 2  ،1برنده شد. 

خبر مهم دیگر  این بود که برای اولین بار خودم با تاکسی از کلاس زبان برگشتم   حس خوبی راشتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)